Hurtigt värre!

Vilken fantastisk dag de varit! Är så glad jag fortfarande är mammaledig och får njuta då sommaren kanske vill hålla i sig ännu nån dag! Mitt på dagen var de över 25 grader i skuggan och inte ett moln på himmelen, så jag tog Amanda i vagnen och så gick vi ut på långpromenad över 1 mil:) riktigt härligt! Lilla damen sov större delen (vilket även var tanken!) sen gjorde vi middag och åt ute på altanen, tänk sista 3 dagarna har vi ätit ute till middag i bara t-tröja och shorts:)
Ikväll har jag fixat i stallet, min häst kom ju tillbaka från betet i söndags så nu blir de automatiskt lite gratis motion med mockning, bärande av vatten/Hö mm:)
Från stallet cyklade jag sen hem, dryga 7km! Så känner mig ganska nöjd över mig själv idag! Trevligt med motion och framförallt trevligt med så bra väder:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0