LOST

Ja serien LOST, supersuccén från USA som vunnit sååå mkt priser har jag nu tagit mig igenom hela vägen! Nästan varje kväll och till frukost på morgonen har jag sett ett avsnitt.. Perfekt på kvällarna att varva ned till och passa på under sommaren då de bara är skit på TV ändå;)
Har tidigare sett till säsong 4 men att se ett avsnitt/vecka är inte att rekommendera om man ska hålla sig uppdaterad i alla vändningar serien gör.. MEN den ÄR bra.. Riktigt bra och tycker dom fick ihop slutet fint om än jag var riktigt förvirrad under sista avsnittet!!
Absolut värd och se, många bra skådespelare och ja den är häftig helt enkelt:)
Vissa svar fick man dock aldrig men dom allra flesta!

Nä hopp i säng! Imorn är det fullspäckat schema och likadant på söndag! Tjihoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0