Vinterkläder-check!

Ja vintern är snart här och overaller, mössor och dyl ska snart börja införskaffas.. Trodde jag;)
Igår kom jag på att jag för tusan fick några overaller av en tjej i stallet och en lärare på skolan förra året! Då kändes kläderna mycket avlägsna men jag sprang och hämtade upp lådan och tjihoo vad glad jag blev när jag såg att 3 overaller hade storlek 80! En kappa i storlek 86 och ett regnställ (jacka och galonisar i storlek 80!)
Haha såååå perfekt! Återstår ju att se om hon kan ha 80 heeeela vintern men provade kläderna och dom var ganska stora nu (ytterkläder är ju ofta rätt stora) så jag tror nog de!!
Och så en bild på vinterutrustningen:)
Mössor blir nog dessa 2! Den rosa har jag redan köpt, den svarta tänkte jag beställa snart, måste bara maila och kolla storlekarna så de blir rätt:)
Såhär ser två av overallerna ut! Den med prickar är tänkt som hennes vanliga overall och den röda att ha i stallet (om hon hakar på dit i vinter:) sen e de ju bra och ha en extra kan jag tänka mig:)


Kommentarer
Postat av: sara

Vad fin den prockiga var! Vi måste köpa snart!! :) och ja snart har vi nummer 2 här i denna takt! :)

2013-08-11 @ 07:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0