2013 års lista!

Den årliga listan, dags att sammanfatta året som gått!
2013
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Nä faktiskt så kommer jag inte på nått speciellt.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga löften detta år.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja både Erika G, Erika B och Karin!! Fantastiskt!!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Italien (Rom!)
6. Är det något du saknat år 2013 som du vill ha 2014? Nä, livet är allt bra fantastiskt som det är! 
7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? haha som förra året säger jag 20 juli, Amandas 1 års dag!
8. Vad var din största framgång 2013? Att jag är de jag är!
9. Största misstaget? Känns inte som att detta år innehöll ett misstag faktiskt! 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Varit riktigt frisk faktiskt=)
11. Bästa köpet? Robotdammsugaren!!!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Amanda alla ggr! 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Amanda gör mig alltid glad. Även min sambo och min familj och nära och kära!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? Pink - Just give me a reason OCH Lorde- Royals
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Njutit mer av tillvaron, att bara vara och inte göra så mkt hela tiden!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? vet faktiskt inte.. 
18. Hur tillbringade du julen? Hos Niklas föräldrar på förmiddagen och mina föräldrar + syrran, brorsan, Tommy, Elias och Isak
19. Blev du kär i år? Jag är redan kär=)
20. Favoritprogram på TV? IDOL, solsidan och I huvudet på Gunde Svan
21. Bästa boken du läste i år? Mortal Instruments - stad av skuggor.
22. Största musikaliska upptäckten? Lorde! Sjukt bra!
23. Något du önskade dig och fick? Ja allt och mkt därtill!
24. Något du önskade dig men inte fick? Nej, det har varit ett fantastiskt år!
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Jag gjorde inget speciellt, uppvaktad ooch åt gott fika och tårta.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej!
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2013? soft
28. Vad fick dig att må bra? Amanda!!!
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Josh Duhamel utan tvekan!!!!!! (han kommer vara med här jämt) men måste även lägga till Norman Reedus som är sjuuukt snygg han med!
30. De bästa nya människorna du träffade? Lite nytt folk från nya klassen och personal på rtg i Piteå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0