Det var inte igår!

Nä över en månad sen jag skrev.. inte för att jag inte haft nått att skriva, utan för att jag inte haft någon tid!
Suck, just nu har dygnet för få timmar.. senaste veckorna har jag sovit såå jäkla få timmar.. ni vet pendlat mellan 4-6 timmar/natt.. idag mår jag nästan illa för att jag är så slut. så jag har ställt in fredagsmyset och tänkte hoppa i säng vid 22! Få en sisådär 10 timmars sömn lr nå! 
Ja, de e ju slutspurt på min skola nu.. men med båda tentaplugg, c-uppsats och praktik är det inte 100% jobb, utan 200%.. när man dessutom har praktik så man är borta 06.30-18.00 och därefter ska hinna plugga, äta, sova, och kanske mysa med Amanda en timme ja då går inte timmarna ihop.. MEN jag ser slutet och början på att vara lite social igen! C-uppsatsen ska lämnas in senast julafton och min plan är att vara klar nån gång under nästa helg! Så senast den 23 tar jag jullov till typ den 2 januari! Sen är det bara förberedande för att gå upp med uppsatsen den 9/1 + opponering på ett annat arbete (redan nervös..) och den 18/1 tar jag äntligen examen!!
 
Ja nu fick ni förklarat varför jag inte är så rolig kanske=)
Idag skrev jag sista tentan på rtgsskprogrammet! Wihoo! Och spikade det dessutom! Jag började min skola med att spika allra första tentan och avslutade på samma sätt! DET kan jag vara nöjd över! 
 
Julafton närmar sig med stormsteg! Har hunnit handla det mesta men har lite julklappar kvar! Känner mig dock inte alls stressad då jag vet vad de kvarvarande ska få, men det innebär dock att lördag nästa helg blir Luleå med alla andra miljoners stressade julhandlare=)
Har önskat mig 3 saker denna jul:
*Nya iphone 5s
*plattång (GHD tack!)
*DVD filmen "Mortal Instruments"
 
Ja... hehe lite prisskillnad på klapparna, men ny telefon måste jag snart ha.. de går inte att ta kort längre och ljudet när man lyssnar på musik med lurarna är lite halvkasst...
Och min plattång har gjort sitt..och med tanke på att jag plattar håret så gott som dagligen känns de bättre att satsa på en dyrare och bättre än en som bara är "okej"=) Och sista klappen endast för att det LÄTT var årets bästa film=)
 
Nä vet ni vad, nu ska jag hoppa ned i soffan, slappa vid tv:n till klockan slår 22 för då är dte okej att joina John Blund!
Hoppas ni alla har det bra därute!
OCH glad Lucia!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0