Julafton 2013

fantastisk jul! Mys med min fina familj. Brorsan hemma från Stockholm, och alla barnen samlade! Kan knappast bli bättre. God mat, spel och surr till klockan var efter 02 på natten säger de mesta!
Julklappar i massor, framförallt lilla Amanda. Måste ha varit snäll=)
Själv fick jag det jag önskade + där till! Nya telefonen (Iphone 5s hade dock inte hunnit komma men lär dyka upp här i dagarna!) plattången från GHD har invigts med superlativ i reccension! Jäklar vad den plattade bra! Och DVDfilmen Mortal Instruments har jag planerat att se imornkväll (annandagen) då Nicklas ändå åker och ska jobba natt!
Haha, sen kom det även en ny stekpanna (bra va Stina=) lite ridkläder, m.m. 



 
Amandas paket får ni en bild på. Det var massor med kläde i 86 och 86/92 samt nått i 92! Perfekt för snart börjar 80 ha gjort sitt=) De går fort!
Första ridbyxorna fick hon oxå (ska börjas i tid vettni=)
Bästa julklappen tyckte nog Amanda att Nalle Puh flygplanet med klossar att stoppa i den var bäst! Hon kör runt runt, plinkar och låter.. sen stannar hon, stoppar i klossar och fortsätter sen köra=)
Första Duplot fick hon oxå + en fin legolåda att förvara allt i! De där med förvaring har jag nämligen insett är A och O när det gäller koll på barnleksaker!
Ja en massa mer (böcker, cd-skivor, pussel, potta, gungbjörn, saccosäck, m.m. men de ser ni ju själva på bilden här ovan=)
Nä har varit en fantastisk jul och jag är så tacksam över alla julklappar vi fått!
En bild på Amanda och Isaknefter julklappsöppnngen igår!


FAST nått år ska jag faktiskt göra som en kompis.. hon köpte bara 2 julklappar (en till varje barn) och resten skäntes till behövande (typ fillipinerna, röda korset, barncancerfonden, m.m.) DET tycker jag är fantastiskt fint. Kanske Nicklas (som ändå har allt) får nån sån gåva nästa år! För vi som lever i överflöd kan väl dela med oss nån gång oxå! 
Och sist bjuder jag på denna fina tavla om Nicklas lillasyster Julia ritat (Amandas faster alltså!:)



Kommentarer
Postat av: Stina

Halleluja till ny stekpanna, gillas stort! :) Nu tar ni den gamla till soptippen, så fort det går.

2013-12-26 @ 16:35:10
Postat av: katarina nordh

snälla barn får många julklappar det är ju bevisat

2013-12-29 @ 20:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0