Plugg plugg plugg!

Denna C-uppsats står mig upp till halsen snart! Fast de e kul, men nu börjar jag bli less! och det är ju NU det ska göras snyggt, med bra fly i texten, bra refernser osv.. jaja.. jag kämpar på! Har lämnat in för opponering näst sista gången.. nästa gång jag lämnar in då är det "föralltid" eller iaf för sista gången före jag går upp men den!
Så idag är en pluggdag.. får se hur länge till jag orkar.. är reda sååå slut i hjärnan. blir liksom kortslutning tillslut=)
 
Gårdagen bjöd på lite kvalitetstid med dottern! Åh vad jag saknar att mysa med henne när jag är borta så mkt! Hur fan överlever ni som jobbar?! Seriöst att jobba 07-16 innebär inprincip att man knappt hinner ses! nää usch vad tragiskt! Jaja, de löser sig nog!
Middag hos min syster var vi på oxå, fick Amanda busa med Elias och somnade gott på kvällen!
 
Nä återgå till uppsatsen!
Bjuder på en instagram bild på lilla dottern! Världens finaste tjej!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Man vänjer sig. Det går ju rätt bra. Men förstår inte de som verkligen har ltid. Jobbigt. Vi har ju aldrig heltid då jag jobbar skift. Som en vecka i januari, då är hon EN dag på förskolan :P Och Henke slutar senast 16 så hon är aldr

2013-12-15 @ 14:25:00
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu gick det för snabbt ;) Man vänjer sig. Det går ju rätt bra. Men förstår inte de som verkligen har ltid. Jobbigt. Vi har ju aldrig heltid då jag jobbar skift. Som en vecka i januari, då är hon EN dag på förskolan :P Och Henke slutar senast 16 och ibland börjar jag 16.45, så då behöver hon ju inte dit dom dagarna, och så slutar jag ju tidigare många dagar eller ledig mitt i veckan. :) Så det är en "tröst" de dagar hon verkligen är till 16. :) Men som sagt, 7-16 är ju rätt vanligt. Och man måste ju jobba om man inte är hemmafru ;)

Svar: Jo så är de ju! Nä jobba måste man men jag har då inga planer på mer än 75% typ! Haha fast hemmafru skulle jag då fasen inte trivas som.. :)
ouzzo.blogg.se

2013-12-15 @ 14:26:54
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Evelina

Så fin bild på lilltjejen!
Ja inskolningen går bara bra, tror det känns bra både för mig och Elsa :) vet du vilken förskola Amanda ska gå på? Kul om dom hamnar på samma!

Svar: Jo när de blir mer medvetna tror jag oxå de blir roligt för alla och börja förskola! Vi hamnade på älvan men den avd flyttar jubill nya förskolan fr.o.m. Hösten:) sj?
ouzzo.blogg.se

2013-12-16 @ 09:49:56
URL: http://evelinalidman.blogg.se
Postat av: Sara A

haha nä de flesta vill nog ut å jobba lite grann iaf :) åhå, älvan är ju min mammas gamla förskola. den är bra :D ja det känns bra, jag jobbar ju 80 % men eftersom nu och eftersom det är skift, så är hon ungeär 50-60 % bara. Så då hinner man mysa massa :) Det är ju inte alla som får välja % så jag förstår dom som jobbar 100. Alla har inte något val :)

Svar: Jo jag tror de blir bra, var ju ett litet dagis där bortanför öberga! Bara 15 barn totalt på hela förskolan! Jo men har man barn har man rätt att jobba typ bara 75% om man vill de:) fram till dom är 6 år!
ouzzo.blogg.se

2013-12-17 @ 19:33:36
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0