poor....

våran nya våg!!!
Hahaha, nicklas önskade sig en ny våg i julklapp vilket han fick. och inte vilken våg som helst utan den här räknar ut allt möjligt. Du skriver in dig själv i vågen med längd, ålder, kön, aktivitetsnivå och sen ställer du dig och får en vikt. utifrån denna vikt får du ett BMI, en vikt du "borde" väga, hur mkt på kroppen som är överblivet fett osv. Hahaha jag hamnade på "poor" vad gällde antal % i kroppsfett Jo tsck, de var en hint om bantning. Dessutom ansåg denna lilla våg att mitt maxintag på kalorier per dag skulle landa på runt 1900.

Ja vad ska man säga! Grymt kul. Dessutom lagrar den så nu blir man ju peppad och se hur de minskar.. men de blir efter nyår. De jag så duktig gått ned i höst har jag tyvärr nästan ätit tillbaka under december.. de e inte lätt med julen och alla dess godsaker!
Jg och syrran har avgett (eller ska avge) nyårslöfte om godisförbud och förlorar man så blir det ett hårt straff! 

Förövrigt skriver jag på mitt nya tangentbord till paddan just nu! Väldigt bekvämt och trevligt litet tangentbord, perfekt. vem behöver en dator liksom=)
Här är en bild på "hitler vågen"=)

och här måste jag bara få visa en klänning amanda fick i julklapp från syrran och mamma. Dom köpte den i kroatien, så snygg!! Lite stor så den lär bli bra mot sommaren! Dessutom har jag fått upp alla Amandas klänningar i våran walk in closet, grymt skönt! 

hehe hon hade väldigt många klänningar i 80, 86 och 86/92.. närmare bestämt 20 stycken! MEN dom flesta har jag fått, och storlekar som dessa hinner hon ju verkligen använda=)

Kommentarer
Postat av: Sara A

Coolt. :) vi måste köpa en ny då vår visar fel vikt jämt. vad kostar en sån? ;)

Svar: den var inte så dyr. Tror den kostade 400:- här på byn bara=)
ouzzo.blogg.se

2013-12-30 @ 22:44:23
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Sara

WHAT? Jag tänkte typ 1000 som billigast ;) På elkedjan eller?

Svar: Japp elkedjan! Nä den var billig:)
ouzzo.blogg.se

2014-01-01 @ 21:14:25
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0