Alla hjärtans dag!

Ja idag är det alla hjärtans dag! Frågar ni mig en av de mest överskattade dagarna på året.. Visst, de e väl jätte trevligt att få blommor/choklad/middag eller vad de nu kan tänkas vara, men handen på hjärtat är de väl trevligare att bli överraskad en helt "vanlig" dag!
Ja enligt en undersökning skulle hela 53% av tjejerna som levde i ett förhållande göra slut om det ej fick någonting på alla hjärtans dag.. Fattar ni.. 53 jävla procent!! Shit pommes (som Karin skulle ha sagt;)
Haha jag sa ju detta till Nicklas och han tog nog mig som en av de 53 % då han köpt både blommor och choklad:) haha nä han brukar köpt nått på alla hjärtans dag om han inte e borta eller så! Första hjärtedagen firade vi ju faktiskt i Dom. Rep och de var fantastiskt romantiskt!! Hela restaurangen var fylld med hjärtan och all mat formad som hjärtan! Dessutom stod det ett gäng och sjöng och applåderade när man gick in i restaurangen! En äkta Lady och Lufsen snubbe gick runt med gitarr och sjöng vid borden och ja.. De var otroligt mysigt!! Lite så skulle jag gärna fira alla hjärtans dag om jag ska fira de ordentligt så att säga! Å andra sidan kan jag ju hoppa över denna dag oxå.. Är ju synd om dom som ingen har tycker jag!
Men nog om de..
Idag har jag och Amanda varit ute på promenad 2 timmar! Stannade på centrum för lite fika med min mamma och så fick Amanda både testa sin sittvagn OCH sin våroverall! Var ju så varmt idag.. Köpte den på superrea under juldagarna och tanken är att hon ska ha den från mitten av mars ungefär.. När våren börjar komma! Var ju lite stor nu men jag bara älskar den!! Mycket färger så man blir bara glad av att se den!!

Avslutar med bilder på overallen (är dock mer röd och mindre rosa i verkligheten.. Men färgerna smälte kort sagt ihop!) och så mina blommor från min sambo:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Riktigt fin! Borde också köpa nån mer vårig overall. men det tar jag sen :) Hon har just börjat kunna ha sin som hon fick i julklapp utan att den ser alltför stor ut (men den är stor än) :)

2013-02-14 @ 17:19:07
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja verkligen, shit pommes frites!!! 53 %!!? Isåfall skulle jag ha gjort slut med steffe för lääängesen :D Så sjukt!!

2013-02-14 @ 22:39:08
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0