Bland tandtroll och serier!

Ja sjukstugan går mot sitt slut! Efter 2 dagar med feber gav de sig lika fort som de kom! De tackar jag gott för! Halsen är ävl värre än värst, känns knappt som de går att svälja så jag dricker te och honungsvatten ungefär dygnet runt!:) I övrigt mår vi alla bra och Amanda hon verkar då klara sig från de mesta:)
 
Missade ju mammaträffen igår vilket var lite tråkigt då de var en tjej som sålde barnkläder där bla! Hade ju varit skoj att få se om de fanns nått snyggt till Amanda!
Idag däremot var det BVC träff och en tandläkare skulle komma på besök så de var intressant! Lite info som alltid är bra att få och så fick vi ju även både tandborste och tandkräm till det lilla livet! :)
Nu har vi bara en BVC träff kvar, det är med ambulansen och första hjälpen på spädbarn! Så då ska Nicklas oxå få följa med (får mamma vara barnvakt!!) Måste faktiskt ge ett stort + till Älvsbyn som håller så innehållsrika BVC träffar! Visst, de kanske inte alla gånger varit jätteintressant men att få lite info (framförallt om dagis, och tandläkaren.. även första hjälpen) känns jättebra!
 
Nog om det, våren är ju här och i och med julen slutade ju alla serier och såpor jag följt.. suck.. våren brukar ALLTID vara sååå mycket sämre än hösten, men nja... jag e rätt nöjd än så länge!
 
Ser faktiskt rätt mycket på tv (fast de mesta spelas in direkt på TV:n och så ser jag de på morgonen eller så istället!!=)
Det som för tillfället följs av mig är:
 
Farmen (jag vet.. jag skyller definitivt på att jag har lite att göra:)
Dicte (superbra dansk serie!)
Familjen Annorlunda (allvarligt de är såååå roligt!!)
Mobergs (svensk dramaserie som är rätt tragisk, men gripande OCH bra!)
Svenska rivieran (ser jag dock inte alla gånger, tycker det är lite väl överdrivet:)
Mia på Grötö (underbart program!!)
Gladiatorerna (bra underhållning i brist på annat=)
Familjen Holstein/Gottorp (haha, håller ju nästan samma klass som Solsidan!)
 
Något jag missat som jag borde se??:)
 
//Emma
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ser också VARENDA avsnitt av farmen. haha Vad sa dom om tandkräm å det? Och om dagis ? Piteå kommun är ju sämst på det där. Men kanske har att göra med att ceder där jag är inskriven styrs ju privat och inte via kommunen. Familjen annorlunda är ett måste här också! Saknar Mirka familjen ;)

Svar: haha, tack, då är jag inte ensam! Vem hejjar du på i farmen då??:)Vi kan ta de live när vi ses om tänder och dagis.. blir nog en hel novell här annars, men ja tandkräm ska användas:)
Ja familjen annorlunda är bäst!! Haha, förut fattade jag verkligen inte hur man kunde skaffa sådör många barn.. fast jag har faktiskt fått lite förståelse nu.. inte att jag vill ha så många barn men jag förstår dom ändå på ett annat sätt:)
ouzzo.blogg.se

2013-02-06 @ 09:10:23
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja samma här. På ett sätt kan jag tycka att du hinner omöjligt "se" varje barn om man har tio tolv stycken. Men jag förstår helt klart VARFÖR man vill det. SKulle lätta kunna ha det också ;) Men jag inser ju att vi inte kan ha tid till att ha sååå många :P

2013-02-06 @ 15:44:07
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0