En fotobok, lite scrapbooking och en massa bak!

Ja dagen idag startade klockan 07. Då gjorde lillan morgon, men blev så trött så nu sover hon hårt sen 1 timme tillbaka=) Det positiva när hon stiger upp tidigt är att hon alltid sover klockrent på natten.. jag vaknar oftast inte en enda gång fram till runt 07 då hon börjar tjattra i sängen bredvid!:) 
Jaja lite trött är jag.. hade gärna sovit en timme till.. kom isäng på tok för sent igår.. fastnade på internet hahaha.. fick ett erbjudande om en fotobok till mycket bra pris och vad passade då bättre än att skaffa sig en från florida 2012! Så nu sitter jag och överför bilder, skriver texter och har så skoj här på nätet! Lär bli bra (och lär bli en tjock bok:)
Scrapbookandet till Amandas album går helt okej. Gjort 4 sidor, kanske 5 till och med?=) Lite skönt och pyssla en stund framför tv:n!!
Annars är det en bakdag idag (fast bakar gör jag ju med Amanda för hon älskar att sitta och titta på:) Min sambo fyller ju år på torsdag och för första gången tänkte jag försöka mig på att baka lite själv till "kalaset":) Ska testa en maräng tårta med hallon, lite morotskaka, snickerkaka, chokladbollar och kanske något mer. Lite färdigbakat blir det oxå, beställt tårtor från ekbergs bla!
Ha, och bästa presenten ska han få.. inte så lätt att handla till honom då han aldrig önskar sig nått, men nu har jag själv kommit på nått lite roligt som jag (och Amanda är nöjd över=) Vad får ni se på torsdag för det finns alltid en risk att han råkar läsa detta (om än han nästan aldrig e upp på bloggen:)
 
Nä fortsätta med fotoboken till Amanda vaknar!
 
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0