en liten sulky rikare!

Japp, la ju ut en annons på facebook (måste ju vara de bästa!!) om att jag sökte en begagnad sulky till utlandet, dvs inte för dyr! Är inte så sugen på att köpa en vagn som ev går sönder efter en resa för över 1000:-
och napp fick jag.. 3 stycken.. =) Har sökt på blocket några veckor både norr och västerbotten UTAN resultat..
TÄNK VAD BRA FACEBOOK ÄR IBLAND:)
Blev iaf en Babytravel Bangkok! Lite mindre och lättare modell:) och de bästa.. EXTRA stor förvaring nedtill så man kan shoppa mycket, haha:) Blir perfekt till Rom!
Såhär ser den ut:)
 
Mycket nöjd.. funderar på och söka en till sulky så har man.. vi lär ju åka iväg fler gånger till utlandet:)
 
Jag är ju annars rätt EMOT sulkys då jag anser att ett barn SKA sitta vänd mot mamma/pappa under första 2 årsen.. MINST! Det är något som det pratats om både på föräldrautb, bvc träffar och dyl.. det här med att barn ska se sina föräldrar och prata med dom om det dom ser.. sen tycker jag själv det är en trygghet att se sitt barn.. men utomlands känns de då både för VARMT och för bökigt med min emmaljunga citycross så då passar ju en sulky perfekt!
 
Jaja, nog om de!
 
//Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0