Födelsedagskalas!!

Ja igår fyllde ju min underbara sambo år! Första födelsedagen som pappa!! Kan säga att Nicklas inte är rolig att köpa presenter åt.. Han önskar sig aldrig nått och det han vill ha köper han själv.. Kul kille.. Men nu, nu kan man ju tänka lite "åt Amanda" så att säga! Så jag Och Amanda har köpt presenter som verkligen är från oss båda! Och faktiskt så blev Nicklas riktigt glad Och stolt över presenterna! Visade upp dom för alla som var förbi:)
Ja vad köpte jag då?
Jo jag köpte faktiskt 2 bodys (till Amanda) MEN den ena med ett färdigt tryck på och den andra från villervalla (enkel rosa) son jag lämnade in till NTM butiken på byn för eget tryck!
Sen fick han även 2 tavlor och en bukett med blommor! Ja ni får ju själva se på bilden nedan:)
Älskar bodyn jag själv fixade.. För är det nått Amanda är så är det faktiskt pappas flicka!


Kommentarer
Postat av: Sara

fiffiga presenter! Henke fyller ju år snart. Han önskar sig inte heller nåt så detta vore ju nåt :)

2013-02-25 @ 18:49:52
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0