Ibland hänger man knappt med själv..

 
för nån vecka sedan började Amanda visa tydliga tecken på att de här med att sitta inte var så svårt nå mer! Och nu.. ja nu känns de ibland som att hon kommer börja krypa.. än är de en bit bort, hon förstår överhuvudtaget inte hur man går FRAMÅT, men när de kommer lär hon definitivt ta sig just framåt:)
Börjat kolla på lite grindar. Vi har ju ett hus som kräver 3 grindar och då 2 är rätt "i fokus" är jag ute efter några snygga (vita) i trä är väl tanken. Någon som har tips på några snyggare barngrindar?:)
 
Såg förövrigt att Jollyroom hade 10% på hela sortimentet.. hmm, blir lite sugen på en liten beställning. Är i behov av lite småsaker.. och dom hade rätt mycket BRA rea.. ska fundera imorn med.. rabatten gällde ju till på måndag så!
 
haha, så här ser de ut när Amanda lyckats brotta ned sin pappa i soffan.. tagen på bar gärning av morsan!!
 
 
 
Annars då.. har gjort en rensning bland stallgarderoberna och hemmets garderober.. Blev 7 påsar med kläder från min och Nicklas garderob.. då tog jag ändå bara översta som jag var less på.. skulle nog kunna samla in några påsar till! Kläderna åkte iaf rakt till Myrorna! Tycker jag är trevligt. Så länge det är fräscha, hela, rena och fina kläder är det ju bara kasta iväg dom dit, gör man en god gärning oxå!
Stallgarderoben fick oxå en rensning och sen tog jag facebook till hjälp och sälja lite täcken och dyl som ändå inte används. Några kronor rikare har jag redan hunnit bli (för att vara exakt 1300:-, det bästa är att det känns som pengar man bara "får" då det liksom inte är inräknat i ens budget för månaden:)
Skulle dock behöva rensa igenom Amandas "sänggarderob" känns som att de är lite väl mycket örngott.. ja vi snackar säkert 20-25 stycken.. haha, har fått från en massa olika människor och de e bra, men när ungefär 99% av dessa är helt vita känns de tillslut som att dom oxå kan få tjäna någon annan.. =)
Ja våran egen byrå med sängkläder ska få sig en urrensning snart.. känner att våren är påväg snart.. för de e väl då man kör sån här totalrensar städning=)
 
Nä slutsnackat om detta!!
CIAO!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0