Jag tycker synd om er...

Som inte har Apple!! Fy fasen vad kul quizkampen är!! Jag är sååå fast och vill bara spela mer och mer!! :)

Ikväll har det varit föräldrautbildning, sista gången. Ambulanspersonal var på plats och i formerade lite om krupp, feberkramper, drunkningstillbud, första hjälpen och sätta i halsen! Jätte bra att lyssna och få tips och råd!!
Efter föreläsningen gick jag till Nicklas mormor på lite fika och nu är jag hemma och slappar! Har fortsatt med min fotobok och de blir såååå bra!! Fast det är inte hälsosamt att titta på alla dessa bilder.. Blir sååå sugen på att åka tillbaka! De e tur vi ska dit på mindre ön 1 år.. Drygt 11 månader bort.. De går ju fort!!:)

En bild på Amanda och hennes farmorsmor!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag spelade det lite på plattan men det finns typ ett likadant till android, (fast jag spelar inte det heller) har nog inte fastnat, men det är nog för att jag inte har så många att spela med där ;)

2013-02-20 @ 17:45:37
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0