Liten blir stor

Ja visst märker man av att min lilla tjej växer på! Nu har vi bytt från liggdel till sittdel på vagnen! Ja dels var de rätt trångt och sen vill ju denna lilla tjej se omvärlden nu när hon kommit på det här med och sitta!!
Hon fick sitta i den inne idag och var SÅ nöjd.. Sötaste!

Bilbarnstolen ska oxå bytas! Måste bara invänta att sambon e ledig så kanske tors eller fredag! Vi köpte ju en ny på babykvällen och de var nog bra de för de var som att hon tvärväxte efter de! Ja dessutom rekommenderar dom ju att byta då bilbarnstolen är mycket säkrare än ett babyskydd!:)

Ja liten blir stor..
Avslutar med en bild på Amanda i min favorit pyjamas (från villervalla!) älskar det lite retro 60 tals mönstret och så är den ju superskön!!!


Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Okej :) Jaa, precis. Kan ju tänka mig det, så att bara gå efter antal kilo blir väldigt fel. Och är barnet då i sin tur lång så har ju barnet i regel redan "vuxit" ur den men inte i antal kilo.. Jag och sambon är korta båda två, så kan ju hända att vi får ett litet barn men knubbigt t.ex.. Jaa, man ser ju när vi själv är där ;) Man får känna av själv litegrann.

Vilken sööt dotter, nååh :D

2013-02-13 @ 20:52:02
URL: http://idamli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0