Min nya favorit!!

Idag har det varit strålande trevligt väder! Runt nollan och sol gör ju att man bara måste ut och njuta lite! Tog en promenad med syrran och alla barn upp till byn, hamnade på floristen och köpte 2 par nya gardiner till vardagsrummet (pinsamt värre men julgardinerna är kvar där än..) ville inte sätta upp de gamla gardinerna så därför har jag dragit på de.. Men nu.. Japp nu hittade jag ett par jag tror blir snygga:)
Blev sen bjuden på middag och hockeysoffan hos min syster! Alltid lika trevligt och alltid lika trevligt med vinst (6-1!!!)
Kvällen avslutades i stallet och sen blev de schlager lite i efterhand.. Jag älskar den inspelningsbara funktionen på boxern.. Tror minst 50% av alla program jag ser går via denna boxer.. På så sätt kan jag se när JAG vill och så kan man slopa reklamfan:)
Ja schlagern.. Första programmet för iår jag såg.. Är ju verkligen ingen schlagerfantast.. Men kvällens bidrag EN RIKTIG JÄVLA SCHLAGER var ju kungligt roligt! Påminde rätt mkt om markoolio och Linda Bengtzings låt VÄRSTA SCHAGERN och jag gillar att dom liksom gör en rolig grej av hela denna på tok för tråkiga show!!! Dessutom är ju texten klockren..
Japp med risk för både påhopp och aggressiva mail men nä här har ni årets vinnare enligt mig, hahaha!!!

Shit måste sova! Det är inte okej att vara vaken efter 01...


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha precis så var det för mig med! Tog ner julgardinerna i tvrummet igår! Men jag var tvungen hänga upp de gamla ändå. Kan inte bestämma mig vad jag vill ha för nya :)Här var det mulet hela dagen igår. :( haha Jag tyckte också om en riktig jävla schlager. haha :) Jag såg också för första gången igår. men såg inte vilka som gick vidare. Tycker det är sååå segt då man ska rösta om och hela den där biten så jag slutade se där :)

Svar: haha skönt, var jag inte ensam om julgardinerna:)ja de e supersegt verkligen... jag snabbspolade till andra röstningen, haha!
ouzzo.blogg.se

2013-02-17 @ 09:17:06
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0