Riktigt lyxig egentid!!

Igår var Niklas hemma med Amanda från 15.30 så då åkte jag, Sara och Stina in till Luleå och åt middag!! Det blev Köpmangatan 16!! Har ätit lunch där och var riktigt nöjd då!
Middagen var nog bland de bästa jag någonsin ätit! Heeeelt fantastiskt.. Jag längtar redan till nästa gång jag ska äta där😉
Jag tog löjrom till förrätt vilket var så snyggt dekorerat och sinnessjukt gott! Bästa löjromsförrätten jag ätit!
Och middagen.. Oxfilé! Den smälte bara i munnen!!
Nä shit vilken restaurang!!!
Efter middagen åkte vi hem till mig (var här vid 20.30) och såg film, hypnotisören!!!
En helt fantastisk eftermiddag och kväll!! Önskar man unnade sig lite riktigt god mat ute på restaurang oftare! Det är så avkopplande att sitta ute och äta!

Idag däremot är jag inte lika uppåt.. Vaknade med feber, huvudvärk och sååå jävla ont i halsen! Tur Nicklas e ledig, han städar huset och sköter Amanda och jag ligger nedbäddad och hoppas detta vänder snart:)

//Emma


Kommentarer
Postat av: Sara

usch då. Krya på dig! Inge kul vara sjuk!

Svar: tack!!
ouzzo.blogg.se

2013-02-03 @ 17:32:51
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Karin

Så himla trevligt! Låter som om man måste prova äta där ;) håller med, är ju så roligt att äta ute :) Men usch, mindre kul med feber, huvudvärk och ont i halsen.. :/ Krya på dig!! <3

Svar: ja de var riktigt trevligt! Vi får ta ett besök dit nån helg om du är hemma!!Ja usch, inge kul alls:( tack så mycket!
ouzzo.blogg.se

2013-02-03 @ 18:47:10
URL: http://tjofftjoff.blogg.se
Postat av: Evelina

Stackars dig som har fått feber, krya på dig! :)

Svar: tack:)
ouzzo.blogg.se

2013-02-03 @ 21:05:22
URL: http://evelinalidman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0