Shopping, pass och nödvändigheter!

Ja idag drog jag in till Luleå med min mamma (tsm med Amanda såklart!) vi fixade nytt pass till mig och Amanda fick sitt allra första (de ska väl börjas i tid!) ska bli kul och se hur de blev sen:)
Shoppade lite kläder till lillhjärtat oxå, hon börjar ju ha 74 lite smått och i den storleken har vi inte jätte mycket kläder så då får man med glädje shoppa lite mer:)
2 klänningar, 2 body, 2 tights, en tunn sommarmössa, en Pippi tröja (älskar dom!) samt en fuskpolo!
Sen blev de även ett par höga vinterskor till mig! För en gångs skull hade jag tur och fick SISTA paret som fanns till Mega REA.. Från 999 till 199 kronor tycker jag känns mycket bra i plånboken:)
Ja sen blev de lite nödvändigheter på barnens hus.. Nu när vi byter till bilbarnstolen har vi skaffat både spegel, sparkskydd och en babydyna till stolen (perfekt när dom e såhär små och upp till typ året!:) Amanda fick oxå av sin söta mormor en jättefin nalle puh matte till hennes blivande rum och klädsel till tripp trapp stolen!
Ja just de.. Fick ju mina scrapbookinggrejor idag!! Guuud vad fint.. Nu ska här fixas och trixas!!:)
Avslutar med bilder på kläderna till Amanda och den fina stolklädseln, färgglad och uppiggande om ni frågar mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0