Vi gjorde en äkta Svensson!

Ja idag var vi tydligt en av de många % som gjorde de klassiska på alla hjärtans dag förutom blommor och choklad: vi gick ut och åt middag!! MYCKET SPONTANT.. Brukar inte vara så spontan nuförtiden då lilla Amanda oxå ska med i beräkningarna men Nicklas sa på eftermiddagen:
"kan vi inte gå ut och äta på typ trescorna ikväll?"
Ja jag var inte sen att haka på så medans jag duschade ringde Nicklas min mamma och självklart ville hon ta hand om Amanda en stund så vi fick gå ut och äta tillsammans! Tror inte vi varit ute och ätit bara vi två sen hon föddes.. Shit drygt 7 månader alltså:)

Så lite god middag ikväll, lite kvalitetstid med min sambo och så gjorde jag stallet sent på kvällen vid 22.. Trevlig dag, men de bästa måste ha varit syrrans sambo.. Var förbi en snabbis före stallet till dom och då han får veta att de är alla hjärtans dag idag utbrister han:
"Men Johanna, varför har du inte sagt nått? Jag kan ju inte komma ihåg sånna saker.. Äh.. Du fick ju en pizza av mig idag iaf!!:)"

Tog en bild på Amandas overall utan henne, kommer färgerna fram liiite bättre! Den e helt röd på baksidan och fleecefodringen på insidan i orange! Köpt på Hanzens i Piteå:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Supermysig färgsprakande overall! Eli har en helröd i fleece, man blir så glad av färger!

2013-02-15 @ 00:30:15
URL: http://genomsaraslins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0