blä vilken kyla det blev!

Ja usch.. -25 står mätaren på, inte roligt alls! Hade tur och åkte till stallet på förmiddagen (med Amanda då mnicklas jobbade..) då var det bara -16 så hon sov gott i vagnen medans jag fixade hästarna.. men bara 1-2 timmar efter att vi kommit hem var det -20! Tur jag åkte när jag åkte, vill ju inte ha henne ute i hur mycket kyla som helst=) Inte för att jag tror hon dör, men ändå.. jag HATAR kyla (så då gör säkert Amanda de med, haha=)
 
Har ju glömt berätta att jag fick ett fotoalbum i julklapp. Ett sånt där man själv klistrar in bilderna! Superroligt för jag har ju tänkt scrapbooka lite i framtiden.. Inte såååååå mkt, men lite iaf! Göra ett litet personligt album med Amandas första år!
Beställde första omgången bilder från fuiji igår, från dag 1 till 8 veckor! Valde ut och sorterade bort så det blev bara 85 kort. Tycker jag e alldeles lagom, ingen kommer väl orka bläddra igenom ett album med 3000 kort på Amanda 0-12månader, haha!
Beställde även en beställning 75x50.. får väl se om den ev blir föör stor.. blev lite osäker men då får de vara så! Har ju lyckats beställa två förstoringar i panoramafönster och dom blev då inte så snygga, haha! Skam den som ger sig=)
Tycker inte de e så dyrt att framkalla.. tä'nk förr, man visste inte ens hur korten såg ut nöär man framkallade.. och inte var då DET gratis=)
Amanda blir ju förövrigt 6 månader på söndag, så hade planerat att Linda skulle få fotografera henne i studion här framöver så vi får lite snygga 6månaders kort! Nu när hon dessutom kan sitta själv:)
Bjuder på ett par fantastiskt vackra bilder på Quinta Essentia! Självklart fotograf är ju Linda!!!
Http://www.lkfoto.se
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Fantastiska bilder!!

Ja mandelmjöl finns bland de vanliga mjölerna ;) en mindre påse. (vet inte om det finns större men min är ganska liten iaf) Det är såna man gör macarons av (det har jag dock inte provat..)

2013-01-16 @ 22:46:30
URL: http://tjofftjoff.blogg.se
Postat av: Karin

Rätt!!! Världens finaste dessutom, värsta drömlägenheten!!!!!! :D :D :D

Svar: faaan vad roligt!!!! vad glad jag är för er skull!!!
ouzzo.blogg.se

2013-01-17 @ 11:15:53
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0