Byta barnvagn!!??

ja de e väl nästan det man gör.. ni vet när man byter från liggdel till sittdel!
Vanligast är ju att barnet är runt 6 månader.. de skulle innebära här i januari för vår del.. Än så länge går de bra att ha henne i liggdelen och jag hoppas hon accepterar den till typ mitten/slutet av februari.. mest för att den är så ombonad och varm! Perfekt om hon kunde ha den till värsta vinterdagarna är över.. Längdmässigt är det ganska lugnt.. åkpåsen gör ju att de blivit lite mindre plats men hon e ju ingen jättebjässe fast hon nu ligger över medel på samtliga mått (huvud, vikt och längd, haha=)
 
Var nyss in på villervallas hemsida.. massor med rea! Är gode sugen på att beställa lite kläder som blir lämpliga mot vår/sommar.. storlek 74 och 74/80! Eftersom hon har 68 nu (och lite 62) så borde de ju bli ganska perfekt! Ja hon behöver ju hur som helst mer kläder i storlek 74 och uppåt! Ska fundera lite under lunchvilan, haha jag har redan bestämt mig för att sova lunch med min dotter idag igen! Hon sover alltid 1-1 1/2 timme runt 12 tiden så de e ganska skönt, speciellt om man aldrig tar sig isäng i tid!
 
Måste leta reda på något snyggt tyg oxå till Amandas rum.. tänkte sy en egen kappa.. frågan är bara för motiv/färg m.m... finns ju grymt mycket snyggt! Tänkte ta mig in till tygaffären här på byn oxå, dom har faktiskt sjuuukt mycket tyger!!=)
 
Nä, lite lunch till mig och Amanda, sen lite vila:)
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Den där rosavitrutiga tunikan hade jag tänkt köpa på rean på nolia där i november, men då hade de bara typ 110 (kändes lite väl långt bort) haha. Men den där i mitten högst upp hade jag velat ha! Så fin! Jag hoppas också Melissa kan ha den till i slutet av februari helst. :) Helst även då vi är i Åre (7-10 mars)Men vi får väl se ;) Tror det hänger väl mest på ifall de blir för intresserade av att sitta upp ;) (Som jag gissar du var inne på också) :)

Svar: haha, ja 110 är lååångt bort.. de har typ Elias precis börjat kunna ha och han är ju 3,5 år (och kille!)Ja dom har ju så mysiga kläder!
Jo precis de det handlar om.. än så länge är hon ju nöjd och inte kräver att sitta, tar jag bort suffletten så hon ser taket iaf är hon nöjd.. men, de kan ju gå fort då de ändras=)
Jag förstår de skulle vara smidigt med liggvagnen i åre!
Ja precis, de e ju bara vänta och hoppas dom accepterar det liggande livet ett tag till;)
ouzzo.blogg.se

2013-01-10 @ 14:33:54
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0