Dagen idag!

Ja idag har vi haft en lugn och skön dag här hemma då Nicklas varit ledig! Efter BVC gick vi till centrum för lite PALT-lunch! Kan ärligt säga att ingen gör bättre palt än centrum.. INGEN!!! Den är så sinnessjukt god, och tror den blir extra god då man inte äter den så ofta!=)
Sen väntade akupunktur hos Erik på eftermiddagen. Försöker boka in varannan till var tredje vecka hos honom.. peppar peppar så känner jag faktiskt en liten skillnad i foten.. jag kanske inbillar mig, men känns ibland som att det inte är riktigt lika irriterat i foten.. vi får väl se.. har tänkt gå 1-2 ggr i månaden fram till sommaren.. det är alltid bra och välbehövligt med lite massage/akupressur på rygg/axlar/nacke så jag ser det inte som en förlust om inte min fot och ben blir bättre!
Ikväll har vi haft de lugnt och skönt, hade en pigg dotter som somnade först vid 20.30 efter en hel del kacklande i sin säng=) Gjorde faktiskt efterätt till middagen (som blev pannkaka) och efterätten blev en knäckig äppelpaj (Sara Viklunds recept=)
Trött är jag nu, men kvällsmänniska som jag verkar vara är det nästan omöjligt för mig att somna före midnatt OAVSETT hur få timmars sömn natten innan blev..
 
haha, har slutat sova middag oxå.. sov ju middag en vecka i sträck för ett tag sen men mot slutet började jag drömma så obehagliga drömmar så kände att jag nog ska skippa middagsluren och satsa på att sova nattetid istället=) Än sä länge går de ju bra då jag verkar ha en morgontrött dotter som sista tiden alltid vill sova till närmare 09.00=)
 
Första bilden på min häst som togs för EXAKT 3 år sen.. ja idag är det faktiskt hela 3 år sen denna guldklimp landade hos mig=)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0