Det där med att resa utomlands!

Ja snart är det ett år sen jag var iväg utomlands sist.. kom hem i mars förra året..
Suget har dock börjat kännas av nu... Niklas har under hela hösten sagt att "vi åker När Amanda är typ 3-4 år nästa gång.."
men nu.. nu har nog någon slagit honom med en klubba i huvudet för i förrgår säger han till mig: "Alltså, vad tror du att åka till Florida i januari/februari nästa år?" Alltså om prick 1 år..
Ja jag är ju aldrig den som tackar nej så mycket gärna! Bara vi får vara friska och krya så!! är ju goooode perfekt väder att åka i Januari/februari då Amanda såklart ska med!
Så då vet ni de.. ser allt bara bra ut åker vi till mitt drömresmål (igen, och igen och igen.. ) kommer bli en nörd som har besökt Florida typ 50 ggr innan jag dör=)
 
 
 
 
 
 
 
MEN före de ska ju jag och syrran (med Amanda och Elias) till Grekland till sensommaren/hösten!!
 
//Emma
 

Kommentarer
Postat av: Sara Rönnholm

... och sen flyttar du dit när du blir pensionär ;)

Svar: ja givet!! Värme är ju det bästa mot krämpor i kroppen vid hög ålder så de borde ju bli perfekt! Har för mig Florida har rätt högt genomsnitt på åldern då många flyttar dit nör dom blir pensionärer=)
ouzzo.blogg.se

2013-01-13 @ 22:46:35
URL: http://genomsaraslins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0