Det där med att ta tag i saker..

Suck jag kan bli riktigt less på mig själv ibland! Idag hade jag bestämt mig för att städa upp ordentligt i kontoret, sortera upp pappren till revisorn (ja jag hjälper min sambo med hans företag, ganska roligt faktiskt när man fattar nått:) jag skulle baka, tvätta och renbädda! Ja.. Allt detta lät så inspirerande igårkväll.. De e konstigt men på kvällarna har jag alltid en massa saker som låter lockande och som jag alltid tänker "det här ska jag göra imorn!!" ja.. Morgondagen kom.. Och jag.. Ja förutom att vara med lilla Amanda så hamnade jag framför datorn och kikade på barnrum, barnkläder och hus till salu.. När Amanda skulle sova lunch, ja då jag jag oxå upp och sov med henne!
På eftermiddagen åkte vi till Niklas föräldrar på middag (palt!!!!) och sen när vi kom hem var det ju läggdags för lillan.. Då hade jag inte ens renbäddat.. Suck, bytte sängkläder till Amanda iaf, jag får ta våran säng imorn..
Ja inte gjorde jag många knop idag inte, fast de gör inte så mycket, jag känner mig mycket inspirerad att ta tag i detta imorn, hahaha!!!

Nä nu måste jag slänga igen mina ögon, det där med sovmorgon existerar ju inte längre:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Mysa Amanda! ;) så är det för mig också. jag MÅSTE verkligen renbädda våra sängar idag ock å komma på nå finurligt till Melissas säng då jag har tusen filtar där då hon sparkar av sig allt ;)

2013-01-10 @ 07:46:02
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0