Det där med il!

Ja jag är en sån här typisk person som får olika il och dille på saker! Just nu är jag inne i ett blogg il (undra om de ska stå sär stavat eller ej?=) men de kan fort vara över imorn.. jag kan få riktiga städ il och bak il.. men lika fort som de kom går de över, hahaha!
Och så dille på saker.. oliak bröd/pålägg/maträtter.. kan bli närmast hysterisk och äta samma matbröd i 2 veckor och sen rata de totalt i flera månader.. Just nu ska de vara OST på mackorna och så har jag fått dille på marshmallows, hahaha!
Ja il och dille (sicka ord förövrigt..) något som iaf beskriver mig rätt bra=)
 
bjussar på en mycket gammal bild på min systers äldsta son Elias!
 
//Emma

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken söting!! :)
Haha jag är likadan! En periodare! Smoothie, avokado, pesto, finncrisp, fil, gröt... ja allt möjligt.
Jag skulle skriva blogg-il, med bindestreck för det är nog lättare att förstå och läsa än bloggil... ;) Men definitivt ihopskrivet!

2013-01-17 @ 21:49:43
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0