Första hela natten!

I förrgår (glömde helt berätta de) så sov Amanda sin första natt utan och äta! Hon vaknade bara en gång vid 02.00 och ville ha sin tutte, och nästa gång jag vaknade hade klockan passerar 07.00! Underbart!! Då fick hon äta (konstigt nog gav jag inte ens tutten först, jag blev väl så chockad då hon alltid äter mellan 04-05..)
Efter att hon ätit där vid 07.30 sov hon vidare till 09.30:)
Natten som var åt hon kl 06.00 så kanske kanske att nattmålet är på väg mot sitt slut!! Vi hoppas på de fast jag har sagt att före 1 maj kommer jag inte att tvinga henne att sluta! Mina förhoppningar och de jag tror är att det ska sluta av sig själv:)
Ja och morgonpigg är då denna dam
Inte!!! Sista veckan har hon sovit med lätthet till minst 09.00... Haha hon skämmer bort sin mamma ibland:)

Nu
Får
De
Vara
Nog
Med
Skryt för denna gång:) men man blir så stolt och nöjd som mamma när sånna saker som en god natts sömn fungerar:)

En liiiiten Amanda, 2 dagar gammal


Kommentarer
Postat av: Karin

Lillpluttan!! Duktig tjej :D

Och tack ska du ha, vad söt du är! :) Haha det går trögt med de 50 nyanserna... är fortfarande på första boken och tycker den är fruktansvärt jobbig att läsa, haha! (men jag ska ta mig igenom dom) Har kommit förbi det de där jäkla avtalen och äckelpäckel men blir som mest arg uti det här med dominant och undergivne, fifan.. som sagt mest jobbigt! :p

Svar: haha, jag kan oxå bli arg på böckerna där.. och just nu går de lite trögt för mig med för ta mig fan dom första sidorna i sista boken är bara bara bara en massa sex...
ouzzo.blogg.se

2013-01-24 @ 20:49:36
URL: http://tjofftjoff.blogg.se
Postat av: Sara - mamma till Eli

Härligt!

2013-01-24 @ 20:55:47
URL: http://genomsaraslins.blogg.se
Postat av: Sara

Visst är det skönt! Melissa äter ibland fortfarande på natten. Har hänt typ 4 gånger totalt sen hon började sova hela nätter :) OCh jag säger ungefär samma. Än får hon göra det om hon vill :) Och med nappen har det faktiskt också blivit lite bättre. :) Så skönt! Ja man får bara tacka och bocka att de små inte vill vakna kl halv sex. ;) haha

2013-01-25 @ 23:27:20
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0