Jag kan inte ens försvara det själv..

Alltså, just nu känns de ju som att ungefär 90% av sveriges befolkning (Kvinnor över typ 18-20 år) läser dom här jävla böckerna om Christian Grey! Ja ni vet, 50 nyanser av honom/mörker/ingenting..
 
Själv lånade jag första boken av en kompis efter hårda påtryckningar. Det jävliga är att jag tycker dom är bra.. jag kan verkligen inte försvara att jag tycker de, men någonting i dessa böcker fängslar mig.. får mig att vilja läsa mer.. om man bortser från allt jävla sex (tycker de e anings överdrivet) så finns de en ganska spännande och gripande historia därbakom.. jag tror det är den som håller mig nyfiken. Jag vill ju ha svar på alla frågor!!
 
Ja jag är uppe i bok 2 nu, 50 nyanser av mörker! Hunnit snart halvvägs och här är de (rent deckarspännande, haha, nästan iaf!!) Hinner ju dock inte läsa så mycket som förr. Ett kanske två kapitel per dag, de e liksom inte bara sätta sig och läsa när Amanda är vaken (vilket hon nuförtiden är rätt mycket dagtid=)
 
Nä, ni som inte läst böckerna.. ge dom en chans, jag tycker som sååå många andra att dom faktiskt är bra (inte superduper mega bra) men dom e helt klart läsvärda alla gånger!!
 
//Emma

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har fortfarande inte kommit halvvägs ens i första! Har precis kommit till första delen då det är väldigt mycket sex (och då tröttnade jag nog), men jag ska allt läsa klart har jag tänkt! Har tänkt lägga mig i veckan då Melissa lagt sig och bara läsa och tända lite ljus :)

Svar: du måste läsa dom sara! dom är bra!
ouzzo.blogg.se

2013-01-14 @ 14:25:38
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0