Lite fredagsshopping!

Ja igår åkte jag och syrran in till Luleå för lite fredagsshopping! Både inne i stan, barnens hus och storheden! Blev en självklar middag på Max oxå (min syster har ett visst beroende och måste typ alltid äta på Max om man åker till stan=) Dock är det ju grymt smidigt när man har barn med sig då det går fort, hinner dom förhoppningsvis inte bli less på att sitta still! Är ju grymt skönt nu när Amanda börjar bli lite större, så när vi åt fick hon äta lite päronpuré och 2 majskrokar! Kan säga att hon var nog mer nöjd än oss, hahaha=)
 
Lite fynd gjorde jag oxå, bla en mössa till Amanda för ynka 20:-!! Hon har en exakt likadan som jag tycker jättemycket om då den är varm men framförallt sitter BRA på henne. Så hittade exakt samma fast en större storlek och på halva REA priset (kan ju inte vara annat än nöjd då=)
2 stycken yankee candle fick oxå följa med hem! Har ju dille på doftljus (fast de ska vara milda dofter..) älskar att komma hem till människor (eller hem till mig för den delen) när det luktar lite svagt från ett doftljus i huset! Party Light, yankee Candle och ett ljus från Floristen är mina klara favoriter!!
Ja annars blev det blöjpåsar till blöjhinken (som jag förövrigt avgudar då den är helt luktfri och mycket enkel att använda! en present till mamma som fyller år på tisdag, te på teshoppen och det bästa: denna söööta vällinbox från pumpkin som jag sååå länge spanat in!
 
Är dock mycket nöjd över mig själv som inte slösade (ja om man nu kan kalla de slösa) pengar på barnkläder! Hon har ganska bra med kläder just nu och utbudet på både kappahl, lindex, Cubus, HM, Åhlens känns otroligt tråkigt! Nu vill jag ha in lite NYHETER tack!!=)
 
Idag blir det nog en lugn dag för familjen! Pappan har jobbat natt och sover än, Amanda sitter bredvid mig i gåstolen och sprattlar med benen.. de lär gå undan den dagen hon når ned ordentligt OCH har kraft i sina små ben.. ;)
 
//Emma

Kommentarer
Postat av: Sara Rönnholm

Blöjhink for the win!

2013-01-12 @ 14:07:53
URL: http://genomsaraslins.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja vi måste också köpa nya påsar till blöjhinken! :) Kommer aldrig ihåg det dock :P Har dock hört att man ska kunna ha i andra påsar, typ sopsäckar :P Men har inte orkat testa :)

Svar: haha, jaha=) Ids då inte testa en sån sak, visst är dom kanske inte jättegratis men grymt smidiga att använda=)
ouzzo.blogg.se

2013-01-13 @ 16:21:31
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Sara

nä jag tänker samma :)

2013-01-14 @ 10:55:47
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0