renovering på G!

Ja det är väl tänkt att det förra kontoret nu ska få bli barnrum till lilla Amanda. Än så länge är det mest en massa överblivna saker där.. typ förra kontorsmöblerna och en av Amandas sängar! Men, de går ju fort att kasta ut det, och börja inreda!!
Först ska dock väggarna få sig en liten omgång med penseln tror jag! är grå tapet nu, men den är ganska nött så tanken är väl att slipa till och måla alla väggar vita!
Ja, jag har INTE tänkt ha ett typiskt "tjejrum" med rosa överallt. Helst ser jag att det är ett rätt neutralt rum, och vill hon ha rosa så ska hon få det den dagen hon själv kan säga det till mig!
Och vitt på väggarna känns lättast för då kan man istället köpa annat färgglatt, tavlor, "väggdekaler", möbler m.m utan att det ska skära sig mot väggarna!
Sen har jag ett krav att det ska vara ett barnrum och inte en inredningskatalog! Det ska ju inte göra nått om hon råkar rita på väggen.. inte heller för stilrent..
ja inte lätt, men har rätt mycket ideér faktiskt!
Ett av favoritmärkena som e grymt snyggt (enligt mig) är pumpkin! Stilrent och de där med ugglor gillar jag skarpt!!
enda stora minuset är att det tyvärr är rätt dyrt..
men håll med om att de e härliga prylar!
 
ja vi får se..
 
 
//Emma
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det ska ju synas att det är ett barnrum tycker jag :)Och som du säger att man inte ska behöva vara rädd "oj tänk om hon ritar på väggen" :) Jag har inte hittat nån fin barnlampa att ha i taket. men den där från pumpkin var ju sååå fin! :)

2013-01-09 @ 18:40:21
Postat av: Evelina

jag älskar också den serien, så fina grejer :) ja jag tänkte försöka ta mig dit :)

2013-01-09 @ 19:20:29
URL: http://evelinalidman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0