Vilken fantastisk jul!!

Underbara jul!!
 
Första året tillsammans med vår dotter, första av många år framöver!! Helt fantastiskt att få fira jul med barn igen! Nu är det ju 3 barn i barnaskaran (syrrans 2 och så Amanda) ja och fler barn kommer väl! Både jag och Niklas har ju ett par syskon så=)
Bortskämda blev vi (som alltid) och fick det som man önskat sig. Jag var verkligen i ett stort behov av ny jacka och skor till vinterhalvåret vilket tomten såklart fattat;)
Även en stavmixer kändes aktuellt till all barnmat som numera ska börja tillverkas och se där.. tomten han e allt bra han=)
Amanda blev oxå bortskämd och det med all rätt;) En gåstol, massor med bitleksaker och övriga leksaker och mycket kläder för framtiden (storlek 74 och 74/80) och bara fina kläder från villervalla, lumdmyr och laban=) Kul oxå med en storlek hon säkert kommer kunna ha ett tag!=) Fast nu vill jag ju helst börja använda kläderna direkt!! Dom e ju så fina!!! =)
Sen hade hon ju sen tidigare fått både åkpåse, fårskinn och hoppgunga, men när man är i hennes ålder är ju inte själva julklapparna något hon bryr sig om, bättre få saker man faktiskt behöver före jul om det är så=)
 
 
Det här med att ta kort på kusinerna tillsammans visade sig vara lättare sagt än gjort!
Jaja, dom e ju söta iaf!=) 
 
 
 
 
 
Juldagen spenderades hos mina föräldrar med middag (julbord igen såklart!!) Jag NJÖT extra mycket detta år av julbordet då jag förra årets dels inte fick äta allt och sen mådde jag ju sådär lagom bra vid denna tidpunkt, hehe!
På kvällen åkte Niklas och jobbade och när Amanda somnat (hos mina föräldrar) åkte jag över till Sara och sa hej till henne och Simon som hade nån liten privat förfest före utgång på sparta!
 
Annandagen bjöd än en gång på julbord, haha hade kunnat äta julbord en vecka tror jag!! På kvällen var sen mamma barnvakt så åkte jag, Niklas, Sara, Stina och Simon in till Luleå på bio, The Hobbit!! Mycket bra film, fast det tvivlade jag aldrig på då jag verkligen gillar Sagan om Ringen!!
 
 
Nä underbara juldagar blev det med mest en massa surr och mys med familj, släkt och vänner - så som det ska vara!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0