Det där med kön:)

Alltså jag måste vara världshistoriens sämsta kännare! När jag var gravid var jag sååååå övertygad om att jag väntade en kille! Inte att jag visste som många säger men min känsla sa kille.. Hade jag rätt? Eh NÄ!
Min vän Erika väntar nu barn och även där var jag sådär bombsäker på en tjej.. Efter ultraljudet: en pojke!
Ja de värsta är att jag har känt mig heeelt övertygad i nåda fallen men haft fel..
Haha jag har dålig känsla inser jag;)
Så KARIN, eftersom jag är övertygad om att du väntar en pojke vet du ju redan nu innan bebis är född att de visst är en liten tjej hahaha!!!!!

En bild på dagens frukost, tillägnat dig Karin;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha ja det är ju inte helt lätt det där att gissa rätt, fastän man har 50% chans ;) undrar vad det är som gör att man får en sån där stark känsla att det är pojke el. Flicka? Jag var ju verkligen helt övertygad att det var en pojke i min mage och det är det ju också! Konstigt det där. Men jag tror faktiskt att Karin och Stewen får en pojke också, ska bli spännande att se om vi får rätt :)

2013-07-11 @ 23:02:40
Postat av: Karin

Haha det här är så roligt!!
Då vet jag att jag har ett flickebarn i magen ;)
Vilken underbar frukost, så kul med frukostbilder!! :D

2013-07-15 @ 20:48:09
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0