En solig vecka!

Ja ingen missade väl förra veckans underbara väder! Vi badade nog nästan varje dag!
Vi har hunnit bada i Arvidsträsk, Aldersjön, Pålsträsk och Skellefteå (vitbergsbadet!)
Underbara dagar med mycket god mat, surr och gemenskap med vänner och så har ju lilla Amanda fått plaska på vilket givetvis är jätteroligt! Hon har inte fått sin pappas badkruksegenskap, hehe=)
Förutom en massa bad, sol och utemat har kvällar och helgen inneburit tjejkväll i Piteå och PDOL (utan Amanda=) promenader och film/spelkvällar!
Ja jag tackar sååå för den gångna veckan!!
Det är redan tisdag och denna vecka har börjat lika bra som förra (om man bortser från vädret=)
Igår hade vi spelkväll och muyste hemma hos mig då det var Malins sista kväll här uppe.. nu har hon åter lämnat för Göteborg;( 
Idag drog jag till stan på lite shopping, fyndade till Amanda inte mindre än 3 koftor/tröjor, ett par byxor och en regn/vindjacka för 200:-!! Inte illa, köpte dock alla kläder (utom jackan) i storlek 86, då det var varmare klädesplagg för vintern! Perfekt kunna fynda lite! På tal om de.. kom just på jag har flera overaller i runt 86, borde ta upp och se hur dom ser ut nu mot vintern till Amanda, fick en massa av en vän från stallet och en av mamma vänninor förra året.. hm, jag kanske slipper köpa någon vinteroverall iår med andra ord!!! :D
 
Nä dags och sluta ordbajsa.. 
men nu vet ni hur mina (och Amandas) senaste dagar sett ut=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0