Ny mat och sovklocka!

Japp, för ett par dagar sedan introducerade jag en ny mat och sovklocka till Amanda.. kände att hennes kvällar blev lääängre och läääängre.. och tycker väl att 20.30-21.00 började bli väl sent att hoppa i säng.. så nuförtiden hoppar vi eftermiddagsvilan! Går jättebra, vi skjuter upp förmiddagsluran dryga timmen så hon sover en gång och de är runt 12-13 tiden! Däremot sover hon itne längre vilket jag trodde hon skulle (kanske kommer) men runt 1 timme! MEN till det bästa, igår kvällade jag 18.45, idag kl 19.00! Ja tanken var att kvällen skulle flyttas till 19.00 och det har fungerat sååå bra! Är jättenöjd då man får bra ut av dagen med henne och dessutom hinner man göra mycket mer på kvällarna! morgon de gör vi aldrig samma tid, men runt 07, ibland 06.30 och ibland så sent som 08!!
 
I förrgår gick hon förövrigt sina första steg.. 4 stycken.. och har fortsatt med detta.. 2-4 steg (men varken balansen lr teknik är 100% så går gör hon ju inte riktigt än kan jag tycka! =) och det är fortfarande betydligt roligare att krypa än stå och gå=)
 
IDAG har vi haft en härlig lördag ute hos Nicklas föräldrars stuga i Nyträsk, ätit god mat och haft de lugnt! Nu ska jag fortsätta med trapphelvetet och så smånigom väntar väl sängen!!
 
Sist: Plockade första jordgubbarna ikväll, tjihoo!! och sååå mkt godare dom är jämfört med dom köpta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0