Umeå tripp och tävlingsdags!

Ja i onsdags drog vi ju (Jag, Sara, Sara, Erika och Stina) till Umeå och överraskade Karin på en försenad födelsedag=) Det blev först lunch ute på ett Cafe, jag åt en fantastiskt god macka med brie och rabarbermarmelad!
 
därefter lite surr och soffhäng och avslutningsvis middag på Allstar! Fantastiskt trevligt och lagom "häftigt" för en stackars höggravid som dessutom dras med en blodpropp i benet:/
En härlig och lååång dag, åkte före 08 och var hemma vid midnatt=)
GOD MAT PÅ ALLSTAR!!!
 
 
Idag (fredag) har Amanda tävlat för första gången! Det ska ju börjas i tid så hon fick vara med i Knalleloppet runt lomtjärn.. ja, det var nog mest jag som deltog hehehe men sin första medlaj fick hon runt halsen.. sötungen=)
 
 
 
Efter loppet blev de nog för mycket att ta in, för såhär insåg jag att hon satt på väg hem från byn.. inte hängde hon ut för och se vad som hände direkt=)
 
 
Trappen går däremot seeeegt.. var lite mer besvärligt att vika in mattan än jag räknat med (då mattan e lite hård så att säga..) men vi tar de sakta men säkert.. så bliur de nog bra! ett trappsteg om dagen typ... men e ju bara 3 steg så=)
 
Nej, nu ska jag gotta ned mig i soffan resten av kvällen!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0