Amandas rum!

Ja nu ser jag ett slut=) haha, låter som de varit förjävligt men tar ju alltid mer tid än man räknat med! Nu är då samtliga väggar målade, detsamma gäller lister, element och tak! 
Lite saker börjar komma på plats men väntar faktiskt på 5 (!!) paket från olika internetsidor med detaljer och prylar till hennes rum!
Kan väl avslöja att grunden i hela rummet är vitt. Av en enkel anledning och det är att det är den mest neutrala och lätta färgen att ha på väggarna.. behöver man inte tänka på övriga möbler och övriga färger utan kan kasta på det mesta! därefter går det mesta i gult, grönt och (såklart) rosa=) Försöker hålla en ganska neutral ton men visst kommer de synas att de bor en tjej där (men utan prinsesskrona på huvudet=)
 
Annars är det lugnt och skönt.. vi båda är lediga och tiden är i överflöd, fast ärligt gör vi inte många knop förutom busar med Amanda och degar i soffan=) ibland behöver man dagar då man inte gör så mkt.. vädret gör ju inte heller att energin flödar över;)
 
Nä nu ska jag poppa lite popcorn, dricka en kopp the och se.. Vampire Diaries! Haha.. jag är en störd person, men bra serier ser jag gärna om och om igen.. så i väntan på att en ny säsong av VD ska komma ut har jag börjat om från början.. man ser ju alltid fler detaljer och upptäcker mycket nya saker andra gången man ser en film/serie!
Nån gång ska jag dra igenom LOST igen.. mer sammanhängande än vad det tidigare varit.. kanske.. men bara kanske man förstår och häner med i alla vändningar den serien tar!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0