Den är här!!

Japp äntligen har min robotdammsugare kommit! Senaste modellen av neato xv-25! Jag har redan blivit kär! Den dammsuger fan bättre än mig och verkar ha ett bättre minne! Det är ingen robot som far slumpvis runt och dammsuger utan den lasrar av rummen ett efter ett och kör sedan runt schematiskt, när batteriet tar slut åker den själv tillbaka och laddar och sen fortsätter den där den slutade!
Att den dessutom känner av trappor, klättrar över trösklar under 3 cm och "pratar" gör inte saken sämre! Haha stackarn måste bara få ett namn;)

Sist, kom och tänka på ett tips till er söta gravida vänner där ute, köp pyjamasar med dragkedja och inte knappar! Detta mest i början då dom flesta äter en eller par ggr per natt och i samband med de brukar dom vara ganska bra på att bajsa;) att böka med knappar kl 03 på natten är med andra ord inte att rekommendera (iaf inte om ni frågar mig;)

https://cdn3.cdnme.se/1575450/6-3/pic_51bb61099606ee240c734ae6.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha jag vill höra dammsugaren prata!! :D

Ååh jag har tänkt på det där, har bara hittat en pyjamas (barbapapa) med dragkedja. Nalle Puh-pyjamasarna och de lite sjömansinspirerade vi köpte nyligen har knappar.. (några fler har vi inte än) De allra flesta man ser har knappar tycker jag, och jag håller med om att dragkedja är mer praktiskt, men var tusan hittar jag såna? Har du några tips? :)

Svar: kappahl har massor med dragkedja=) och även Cubus! Mina senaste i förra inlägget är från kappahl och cubus, samtliga 4 med dragkedja=) Men jag håller med, de e mest knappar tyvärr! Nu när Amanda sover hela natten kvittar de ju, de e ju bara en gång den ska på och sen när den ska av är de ju morgon så=)
ouzzo.blogg.se

2013-06-17 @ 12:02:56
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0