Midsommar 2013

Ja nu är midsommarhlegen över! Vi har haft en fantastiskt bra helg som startade redan torsdag och tog slut nu ikväll!
I torsdags smygstartade vi genom att hyra film och surra alldeles för länge! haha, jag börjar bli en pensionär tror jag! Andreas kom även förbi med jacuzzin som skulle användas midsommar!
Filmen vi såg var väl ingen höjdare direkt (typ sämst) men de e alltid kul och bara ses=)
 
 
Midsommarafton firades med trevliga vänner (och Amanda!) Vi åt en 3 rätters bestående av löjrom till förrätt med gärddfil, rödlök och hårt tunnbröd! Mmm kan äta ihjäl mig av löjrom!!!!
Varmrätt grillade vi (såklart) och åt en hemmagjord potatissallad och greksallad till de och efterrrätt en rabarberpaj!
Mellan måltiderna spelades de spel och badades i jacuzzin!
Amanda hon hakade på till efter varmrätten, då gick hon och la sig och sov som en stock trots både skratt/högljudda samtal och musik=) Hon e bara för bra=) Sååå skönt!
Stackars Karin däremot som skulle komma och fira midsommar med oss fick åka till sunderbyn då hon fått en blodpropp i benet! Ja herregud.. men hon och steven dök upp vid 23, och hann surra lite med oss iaf.. stackarn, ena benet dubbelt så tjockt som andra:(
Kvällen rundades av vid 01.30, och jag var i sängen runt 02=)
 
 
 
 
 
 
 
Lördagens tillbringades oxå i jacuzzin men denna gång fick Amanda oxå bada, vilket hon definitivt uppskattade=) Fast trött blev hon! Hyrde två filmer och såg de på kvällen tillsammans med nicklas, andreas, simon och sara! 
 
 
 
Igår söndag steg amanda upp 06.15... en madröm då alla nätter blivit för korta! Så kl 09.30 fick Nicklas stigha upp så gick jag och la mig och sov till kl 12!! Hur skönt som helst!
Eftermiddagen tillbringades hos min syster då Elias fyllt år (eller han fyller 4 år på tisdag men då jobbar ju alla) middag hos mina föräldrar och på kvällen lite tjejmys hos Sara (då även den nygifta bruden dök upp=)
 
En härlig helg om än INGEN av filmerna var några höjdare.. tyckte både skräckfilmerna var MESIGA och fantasyfilmen var inte riktigt som jag tänkt mig.. men men, då vet man ju de=)
 
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0