Nu är det renovering på G!

Ja idag så slet jag ut sakerna från Amandas blivande rum och började riva tapeter.. har ju lääänge tänkt fixa hennes rum, men nu när vi båda är lediga och de dessutom var dåligt väder så var de bara hugga in! Gick MKT lättare än jag räknat med.. har redan rivit klart och allt e jämt och snyggt! Var "bara" 3 lager tapet tills man kom till väggen så de gick snabbt och smidigt!
Hade tänkt hinna spackla ikväll men de visade sig att spacklet visst var slut;) Jaja gårdings öppnar ju på morgonen imorn så!
Måste dock beställa lite saker till rummet nu! SÅ KUL!!!
Har länge varit lite av en dröm att inreda ett barnrum.. dock har jag valt en budgetvariant.. är inte intresserad av att lägga ut flera tusen kronor på ett rum som (om vi mot all förmodan bor kvar om 2-3 år) ändå ska göras om!
Svårast blir dock gardinerna.. vad fan för typ av gardiner, ska de sys själva lr färdiga? Dessutom vill jag ha nått färgglatt och trevligt! 
Ja såhär såg rummet ut tidigare idag.. 
 
 
 
 
Ja ska bli kul och se hur de blir sen när de e klart! Fast de lär ju ta en 2 veckor lr så=) Ska jag sy gardinerna lär ju bara de ta 5 år.. haha, jag och symaskinen har aldrig variot några närmare vänner=)
 
//Emma
 
Sist: Amanda fick YTTERLIGARE en tand ig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0