Shopping, renovering och mys hos Sara!

Ja sista dagarna har mest bestått av renovering.. Tar av nån jäkla anledning alltid mkt längre tid än jag räknat med;) haha fast att riva tapeter, spackla, måla väggar och dessutom lister och element är väl inte gjort på en dag (då man inte har så många timmar att jobba på (då Amanda sover) per dag;)
Men en bit har jag alltid kommit, måste dock göra en beställning på lite inredning (förvarings boxar från kids koncept och lire krokar till rummet!
Gardiner är iaf beställt (från Tyskland!!) haha de var INTE min mening trodde sidan var svensk men men;) de blir nog bra de med!!
Igårkväll var jag hos Sara i Piteå på kvällen! Hade nog kunnat stanna hela natten och bara surra! Nu dröjer de ju nån vecka innan vi lär ses igen då hon åker till Grekland på lördag OCH nästa gång vi ses är hon inte längre sambo med Henke utan hans FRU!! :)
Idag har jag och mamma och fröken troll gjort Luleå osäkert! Har shoppat loss både till mig, Amanda, huset, katterna och blommor till trädgården!! Amanda fick lite nya kläder i storlek 80, är ju lite stort än men borde bli ganska bra runt 1 års dagen/augusti!
Nästan alla kläder var ju på rea oxå! Cubus hade 30% på ALLT i butiken just idag! Åhléns hade rea och kappahl alltid nått erbjudande;)
Här kommer lite bilder på Amandas kläder (4 pyjamasar, 2 kortärmade och 2 långärmade, en body, ett par shorts och ett par byxor!) dessutom fick hon sin UV dräkt från nätet igår (mumin såklart!!)


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh det var så mysigt! Nästa gång får vi ta en sväng på stan också kanske? :) Jag måste köpa fler pyamasar. Och jag måste säga att fast barnen är större så är ju dragkedja sååå mycket bättre. När dom börjar bli för nyfikna på omvärlden och inte vill lilla still längre än nödvändigt ;)

Svar: ja de tycker jag vi ska göra=)Jo dragkedja är helt klart de bästa! Synd inte bamse/mumin/nallepuh finns med dragkedja (inte vad jag hittat iaf;)
ouzzo.blogg.se

2013-06-23 @ 12:11:43
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Sara

haha tänkte precis den tanken nyss. Alla favoriter är med knappar :(

2013-06-24 @ 11:21:59
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0