Underbara tävlingar!

I helgen har den årliga ponnyhoppningen gått av stapeln på byn! Som vanligtr lockar det mycket folk trots både sm i rallycross OCH piteå summer games! Har haft långa dagar då jag varit hemma mellan 18-19 både igår och idag (med uppstigning före 07..) men de e ju så fantastiskt kul! Se en massa fina ritter, umgås med hästfolk och sen är gemenskapen för alla i vår förening ett stort steg åt rätt håll=)
Trött är jag dock, min dotter har smittat mig med både feber och förkylning så får väl se nu när jag slutar knapra ipren om kroppen går i totaltstrejk=)
Nu är jag inte inbokad som domare igen förrän i mitten av augusti, sen blir de 2 helger i september också innan jag tror att denna säsong är till ända! Perfekt och lagom mycket! De ska ju vara kul och vara domare och då får de inte bli för mycket av det goda=)
 
 
ÄRF ligger verkligen vackert till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0