3:e tanden!

Ja liten börjar verkligen bli stor, den tredje tanden har precis börjat spricka igenom (denna gång uppe) så nr fyra lär ju knappast heller vara så långt bort då!
Däremot vet jag inte om de är av tanden eller nått annat men har haft en allmänt hängig tjej idag som sovit middag totalt nästan 5 timmar!!! I vanliga fall sover hon ca 1 1/2 timme under hela dagen så.. Spytt lite mer än normalt och lite lätt feber.. Stackars liten! Jaja förhoppningsvis är de bara den lilla tanden som spökar så hon mår bättre snart igen:)
Så idag har jag jobbat med Nicklas kontorsgöra.. Var så otroligt rastlös när Amanda sovit i 1 timme så jag satt mig ned och började fixa lite pappersarbete.. Haha de blev rätt mkt gjort innan lilla tjejen vaknade:)

Åååå imorn börjar slutspelet för Luleå!! Som jag längtat!!

Nä hopp i säng, dom där sovmornarna blir ju bara färre och färre;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Det går undan :) Hoppas inte Melissa får typ "alla" sina pang, pang, pang. Lär säkert bli jobbigt då. Än är ingen tand på sikte där inte :) (hon kanske blir tandlös. höhö)

2013-03-15 @ 20:09:52
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0