8 månader!

Vet inte vad jag ska säga.. Tiden går så fort!! Lilla Amanda är redan 8 månader!!
Tänkte återkomma någon dag om lite uppdatering i hennes utveckling! Känns som de händer så otroligt mycket hela tiden!!

Just nu i skrivande stund ser jag hockey.. Slutspelet e sååå jäkla roligt och fast inte ens Luleå spelar ikväll är de ändå kul och se!!

Nä fortsätta se denna spännande match, dricka lite te och varva ned för kvällen!!
Känner mig nöjd med dagen då jag städad och skurat hela huset samt tvättat hela 5 tvättar:)

Avslutar med en bild på Amandas nya favorit.. Att stå på händer och fötter med rumpan i vädret! Haha vad hon tänkt åstadkomma med de vet nog bara lilla tjejen själv;)

/Emma


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha men så skön!!

2013-03-20 @ 22:56:09
URL: http://tjofftjoff.blogg.se
Postat av: sara

haha sötisen!

2013-03-21 @ 09:52:22
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0