Att packa!

 Ja herregud, det är ju en miljon saker på Amandas "ta med" lista!! Är verklige ingen lek att packa till ett barn..

Håller på med en lista, känns inte som att de är så lite direkt, allt från kläder och nappar till termos och vätskeersättning!

Det blir nog bra, bättre ha med sig för mycket än för lite iaf!!

 

Idag har det varit strålande väder.. ni vet, superhäligt väder så jag gick till byn och lunchade med min mamma, sen gick vi vidare (jag och Amanda alltså) till NTM och surrade med Anna och Hilda en stund! Nu ligger Amanda ute i vagnen och sover, jag känner mig nöjd över dagen så långt med mycket frisk luft!

Ikväll väntas privathästägarmöte på föreningen och sen ska jag förbi sara V och surra lite! Avundas hennes bränna lite, hehe=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0