Det finns hopp om livet!!

Magsjukan förlorade till slut.. Om än de satt hårt inne!! Nu är jag äntligen på benen igen.. Eller okej, jag spyr inte mer iaf! Är fortfarande miss bendarr och har inte ätit mycket idag (första dagen jag kunnat äta nått alls) men nu orkar man ju med nått annat än att bara stirra in i väggen!
Herregud hoppas de dröjer ungefär 50 år till nästa gång! Usch och fy!!

Tors och fredag var alltså inte så roliga dagar.. Pga all vätskebrist fick jag självklart huvudvärk delux så inte ens att se TV fungerade.. Igår och idag har jag åtminstone kunnat slappa vid TV:n och bla sett den häftigaste 5 milen någonsin!! Jävlar vad Johan Olsson var grym! Jag grät när han kom till upploppet! Ja är det nått som får mina känslor att svalla över ibland är de fantastiska idrottsprestationer!!

Ikväll gjorde jag även en beställning från HM.. Inte nå speciellt men dom hade gratis frakt + 10% så lite basplagg till mig och Amanda fick de bli!!:)

Nä nu ska jag hoppa i sängen så jag hinner sova ett par timmar innan dottern bestämmer sig för att göra morgon! Idag fick vi minsann sova till 08.45 men när hon gör morgon imorn återstår ju att se:)
Bilder på en nybadad tjej ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0