Muminkläder!!

Är de nått jag är svag för är de vissa kläder, typ mumin, nalle puh, kläder från villervalla och vissa bamsekläder!!:)
Igår före hockeyn var jag förbi barnens hus och köpte Supersöta byxor och body med mumin! Hade i rosa och grönt, valde de rosa setet mentor fan jag ska köpa den gröna bodyn oxå!!:) bra pris och Supersöta!!

Trevlig kväll igår förövrigt, vinst och god middag före tillsammans med pappa!!

Idag har jag och Amanda varit ute på promenad flera timmar, hämtat ut paket, postat brev, handlar och varit på BVC för 8 månaders koll! Allt var tipp topp och hon fortsätter följa medelkurvan så fint (förutom längden där hon dragit ifrån lite, 4 cm på 2 månader, herregud på BVC har dom inte bara en gång frågat om pappan e lång, hahaha!!!

Nu ska Lillan snart nattas, jag ska krypa upp i soffan och däcka där!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hur lång var hon nu? :) Åh så söta! jag älskar också mumin, bamse och barbapapa :) Men mest mumin :)Nu blev jag sugen att shoppa. haha

Svar: 71cm Ja mumin e så söta!!!
ouzzo.blogg.se

2013-03-23 @ 08:31:38
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: Karin

Åååh så gulligt med Mumin!!

2013-03-24 @ 11:57:54
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0