När jag trodde de var över..

Ja då föll Nicklas dit.. Tycker man brukar åka dit snabbare.. De tog ju 5 dagar innan han oxå blev magsjuk! Jaja NU är vi båda på benen och Amanda verkar ha klarar sug bra (tacka amningen för de:)
På tal om amning så är då produktionen så gott som återställd! Se där vilken bra kropp man har! Mycket nöjd att jag inte bara gav upp utan kämpade på ett par dagar! Nu ammar ju jag bara 2 ggr per dag otroligt skönt för man e ju ganska så fri:)
Nog om de.. Har inte hänt speciellt mycket här sista dagarna.. Vi har ju mest varit sjuka:)
Till helgen däremot kommer ju Karin hem!! Så då lär vi ju definitivt styra ihop nått skoj!! Och på onsdag börjar SM slutspelet!!! Pappa bokade biljetter idag till första 2 matcherna! Underbart!!!! Egentid med sin pappa, middag och Luleå hockey kan väl knappast bli trevligare!!!

Nä nu måste jag sova..
En bild på min nya blomsabotör.. Hon är ju rätt duktig på att nå de mesta med sin racerbil nuförtiden;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0