På besök!!

Ja idag har vi varit hos min mamma nästan hela dagen! Pizza hos syrran till middag och nu ska vi sova över här! Passa på och vara med bästa mamma (och mormor) när Nicklas ändå jobbar hela sön och mån:)

Imorn väntar mammaträff och förhoppningsvis bra väder så vi kan vara ute i det fina vädret!! Det är så härligt med denna vår som börjat komma!! Underbart att gå promenader med barnvagnen och njuta i solen!! Är extra tacksam att jag är mammaledig just nu för våren är verkligen härlig!! Fast snart tar Nicklas över ett par veckor (i maj) då jag ska göra färdigt praktiken från i våras! Det ska bli roligt om än jag tycker de känns konstigt att inte vara med Amanda hela dagarna!

Förövrigt har vi nästan bestämt oss för att låta Amanda börja dagis efter jul istället för till hösten! Tycker personligen man e väl liten när man tvingas börja redan vid 1 år.. Och som förälder ska man väl hinna njuta lite av småbarnstiden och alla framsteg! Så Nicklas blir nog hemma rätt mycket under hösten oxå vilket jag och Amanda ser framemot!!:) ja jag ska ju plugga men de e ju ändå på distans så jag lär nog oxå vara hemma rätt mkt och få mysa med dom bästa!!

Nä nu ska jag sova, är dunderförkyld och måste ju vila så jag e frisk till Italien!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0