Quizkampen

Det är så roligt!!!
man man har ju efter ett tag insett vilka ämnen som inte är ens starka sida!! Säger bara TV-serier, film på bio och data spel! Har ta mig fan noll koll på detta (fast då brukar jag istället tänka: "äh jag har ju ett liv iaf, dom som spikar sånt här kan ju inte ha så rolig fritid") hahaha;)
Nä roligt nöje fast jag gillar själv ämnen som är mer hjärngympa som labbet, jorden runt och historia!:) ja och kropp och knopp fast jag har ju ändå läst liite ssk ämnen så en hel del kan man ju gratis där:)
Ha avslutar med min senaste lista, brukar inte direkt se såhär bra ut så får väl passa på och njuta när den är såhär snygg och vinstrik;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0