städmorgon!

Ja idag har jag haft en städmorgon. Vi gjorde morgon kl 07 och sen har mamman i huset bara städat efter frukosten! Nu är huset skurat, diskmaskinen tömd, borden dammtorkade så nu får de vara bra=)
Ska strax bege mig mot stallet, mormorn ville gå ut och gå på promenad med lilla damen i det fina vädret. själv ska jag och syrran gå ut och gå med våra hästar, haha!
 
I eftermiddag blir de grabbafton (med mig.. ja och amanda!) för då ska vi se hockey här hemma, och verkligen hoppas att Luleå kan ta sig till semi!! Vill inte ha en 7:e och avgörande match tack!!!
 
Igår beställde jag förövrigt min fotobok från Florida förra året! Tror det blev bra! Har lagt in Musse Pigg på vissa sidor, kikar fram från bilderna, hahaha!!!
Bjuder på en bild från just Florida.. Hagrids stuga i Harry Potter världen=)
 
Ha en fantastisk lördag gott folk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0